بین مطالب وب سایت جستجو کنید

xbox360


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ArmaN
22:28
جمعه 13 تير 1393
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
بازی های xbox 360
آرمان سه شنبه نوزدهم فروردین 1393 نظر بدهید
 

دانلود بازی Thief برای XBOX360

12,848 بازدید

همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Thief XBOX360-COMPLEX

 

Thief xbox360 cover small دانلود بازی Thief برای XBOX360

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۱ نظر
حسین
۱م اسفند, ۱۳۹۲
آرمان سه شنبه نوزدهم فروردین 1393 نظر بدهید
 

دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

8,294 بازدید

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۰ نظر
حسین
۲۴م اسفند, ۱۳۹۲
آرمان سه شنبه نوزدهم فروردین 1393 نظر بدهید

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

LEGO The Hobbit XBOX360-COMPLEX

 

LEGO The Hobbit xbox360 cover small دانلود بازی LEGO The Hobbit برای XBOX360

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۲ نظر
حسین
۱۷م فروردین, ۱۳۹۳
آرمان چهارشنبه چهاردهم اسفند 1392 نظر بدهید

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

33,578 بازدید

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

GTA V xbox360 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

 

 

دیدن این موضوع یکی از المان هایی است که بازیکنان با دیدن آن ها قطعاً غافلگیر می شوند. به طور مثال، با شخصیت ترور در شهر Los Santos در حال فرار از دست پلیس هستید و می توانید به سراغ مایکل بروید که در حال Snipe کردن چند خلافکار است و یا می توانید سری به فرانکلین بزنید که از پشت یک هیلکوپتر مشغول تیراندازی است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. ترور دارای مشکلات روانی است و به یکباره دست به کارهای دیوانه واری می زند. او اهل شهری به نام Blaine است که در بازی وجود دارد. شهر او جایی برای انسان های خلافکار، معتاد و… است. او بعد از وقوع ماجراهایی با شخصیت های دیگر بازی روبرو می شود.
شخصیت های بازی می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و دست به فعالیت های مختلفی بزنند. GTAV از هر نظر یک پیشرفت بسیار بزرگ به حساب می آید و گیم پلی آن نیز واقعاً بزرگتر، هیجان انگیز و کاملاً دگرگون شده است. دنیای این بازی بزرگترین در بین تمام این سری از بازی ها خواهد بود که تکنولوژی ها جدیدی را نیز در خودش قرار داده که باعث شده تا بازیکنان با کنترل بهتری در بازی مواجه شوند. Los Santos بزرگترین شهری است که تا کنون در یک بازی مشاهده خواهید کرد. اگر محیط های بازی هایی مانند Red Dead Redemption ،GTAIV و GTA: San Andreas را در کنار هم قرار دهید، دنیای GTAV از جمع این محیط ها نیز بزرگتر خواهد بود!

حتی شما در این بازی می توانید به مکان های زیر آب بروید. شخصیت های بازی در این عنوان می توانند فعالیت های مختلفی مانند یوگا، تنیس، گلف و… را انجام دهند. برای رفتن به زیر آب نیز باید تجهیزات غواصی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. در بازی GTAV با اتومبیل های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی مواجه خواهید شد. حتی دوچرخه های BMX نیز در بازی دیده می شوند. موتورهای کوهستان، موتورهای شهری، تراکتور، هیلیکوپتر، هواپیما و جت اسکی از جمله وسایلی خواهند بود که در بازی می توانید آن ها را برانید. دن هازر می گوید: "کنترل اتومبیل ها در این بازی بسیار بهتر از نسخه های قبلی شده و از این نظر می توان این قسمت را با بازی های رانندگی مقایسه کرد.

همچنین فیزیک روی کنترل این وسایل تأثیر زیادی دارد و بازیکنان با هیجان بیشتری روبرو می شوند. در این بازی با مسابقات رانندگی جالبی روبرو می شوید که تا به حال مشاهده نکرده اید." هازر به این موضوع اشاره می کند که موفقیت بازی GTAIV باعث شد که آن ها پول و سرمایه بیشتری را روی این بازی خرج کنند و کاری کنند که GTAV تأثیرگذارتر از نسخه قبلی باشد. مأموریت های داینامیکی که در بازی Red Dead Redemption وجود داشتند، در این بازی نیز دیده می شوند. Rockstar می گوید که این سیستم باعث می شود تا بازیکنان در زمان بازی با مراحلی روبرو شوند که انتظار آن ها را نداشته اند و این موضوع می تواند جذاب باشد. البته می توانید این مأموریت ها را نادیده بگیرید و آن ها را انجام ندهید.

موتور Rockstar Advance Game Engine که برای ساخت تمام بازی های Rockstar از آن استفاده می شود، در مقایسه با GTAIV با تغییرات زیادی روبرو شده است. قسمت Rendering، نور و Shaderهای این موتور با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است. هازر می گوید که در GTAIV آن ها می توانستند تنها ۱.۵ کیلومتر دورتر را پردازش کنند و در بازی به نمایش دربیاورند، اما در این بازی آن ها می توانند دورترین کوه ها را به تصویر بکشند و دورترین مکان ها را در مسافت های بسیار دور مشاهده خواهید کرد. جلوه های ویژه بازی بسیار عالی از کار درآمده اند و حتی برخی از انفجارها در فاصله های بسیار دور نیز به نمایش درمی آیند و تغییرات مخرب زیادی بجا می گذارند. موسیقی های بازی نیز هیجان بیشتری را به بازیکنان انتقال می دهد و تجربه Rockstar در Max Payne 3 باعث شده که میان پرده های بازی GTAV بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای PS3 و Xbox 360 عرضه می شود.

منبع توضیحات: وبلاگ Euro Gamer

 

تصاویری از محیط بازی:

GTA V screenshots 01 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 02 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

GTA V screenshots 03 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 04 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

GTA V screenshots 05 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 06 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

download دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

۳۸۰ نظر
حسین
۲۲م شهریور, ۱۳۹۲

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود

آرمان چهارشنبه چهاردهم اسفند 1392 نظر بدهید
دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای Xbox 360
به همراه خرید پستی از فروشگاه گیم تو دانلود
تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin’s Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد.
برای ادامه توضیحات بازی و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

(بیشتر…)

آرمان چهارشنبه چهاردهم اسفند 1392 نظر بدهید

دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای XBOX360

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The Lego Movie Videogame XBOX360-iMARS

 

Lego Movie Videogame xbox360 cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای XBOX360

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

 


برچسب‌ها: لگو

ادامه مطلب...


تعداد بازدید از این مطلب: 22
بازدید : 22

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



game of xbox 360
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به xbox360 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر